dimarts, 5 de gener del 2016

CONCURS D'APARADORS DE NADAL DE SILS

Ahir mentre sopava vaig rebre la trucada d'en Santi, em deia que el jurat del concurs d'aparadors de Nadal havia decidit que l'aparador guanyador havia sigut el de la Fleca les Mallorquines!!!!

Sempre faig un esbós de com faré els aparadors però la veritat és que quan m'hi poso començo a canviar això, allò... mai acaba sent com l'he dibuixat.
Vaig demanar a en Jesús que em fes les barres, no tenia ni idea de les que faria servir i me'n va fer unes 25 o 30, un cop vaig tenir les barres als mitjons me'n sobraven i al final les vaig posar dins les llaunes.....

Un aparador que tot i no tenir massa temps, vaig gaudir molt fent-lo.
Doncs molt i molt contenta us el vull ensenyar.





MOLTES GRÀCIES!!!
Molt i molt contenta....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada