dissabte, 7 de novembre del 2015

FEINA ACABADA.....

KIMO-KAPS llestos.....
Algunes fotos més de les guapes i trempades noies que els van fer.
En aquestes fotos falta molta gent!!! Gent que no ve a classe, gent que ve a classe però el dia que vam fer foto no hi eren, un grup que ja tenen raó quan em diuen que sempre m'oblido d'elles....., els hi vaig dir que havíem de fer la foto grupal i finalment, jo no hi vaig pensar i elles tampoc!!! 
Començaré anomenant-les a elles:
Assumpció Pujolràs, Cati Alcaide, Joaquina Espejo, Mari Galán i Mercè Moragas.
També han col·laborat:
Mª Rosa Taberner, Rosa Galofré, Mª Cinta Banús, Aglet de Teixits Agell que quan va veure que l'Elisabet comprava robes per aquesta causa li va demanar si en podia fer dos per ella. Carmen Call, Cinta Gelabert, Montserrat Oliveras, Anna Prat, Anna Prat Fotografia, Anna Pagès, Montse Belisario, Sònia Marcos, Pilar Juanola, Inés Gil, Rosa Bancells, Anto Grau, Sònia Macias, Sole Calvo, Mª Jose Rojas, Isabel Cornellà, Petra Circujano, Maria Camps, Sra. Poch (mare de Gina)Pilar Marés, Isabel Bota, Isabel Rovira, Laura Massa, Elsa Ruiz, Sara Marimón, Maria Colls, Ana Hernández, Cristina Roig, Teresa Blanc, Montse Berrocal, Marta Gispert, Laura Nicolau, Juanita Suris, Anna Font, Anna Vitlloch, Elisabet Tello, Pilar Vidal, Meritxell Amargant, Alba Gellida, Lidia Bas, Nuri Farrés, Gina Mendoza, Blanca Ferrer, Aina Alarcón, Carla Bas, MªAngles Viedma, Llanos Toledo, Eva Taravilla i Gemma Pradas (jo mateixa). 
Espero no haver-me deixat a ningú!!!

Sense la vostra col·laboració no hauriem aconseguit fer.......

80 KIMO-KAPS!!!!!
Moltes gràcies a totes.....














Ja només queda entregar tots aquests Kimo-Kaps a l'Anna Vitlloch la propulsora d'aquest projecte, perquè dilluns mateix els puguem enviar als seus destinataris.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada