dilluns, 6 de maig del 2013

FIRA DE PAGÈS (Maçanet de la Selva)

Fa temps us vaig dir que us ensenyaria què havien estat fent l'Alfredo i la Pamela, els dies que havien estat a casa....doncs bé, em van fer aquesta paradeta per poder anar a fer alguna fira!!!








Doncs ja la tenim a punt....jejeje. Aquest cap de setmana van fer la fira de pagès al meu poble i amb la Sònia ens hi vam posar. Ens ho hem passat molt bé, us ensenyo algunes fotos.



El més matiner, en Francesc, portava la samarreta que li va fer l'Elisabet, no me'n vaig poder estar, foto al canto!!!   Gràcies.


Mireu, qui em va venir a veure...la Claudia i la Montse!!! Us recomano que passeu a veure el blog de la Montse, es diu lesmiliunaidees.blogspot.com.es us recomano que hi doneu un cop d'ull, fa coses molt xules!!! Gràcies per venir....




Mireu l'Anna i la Mariona, que guapes elles!!! Quina patxoca amb aquestes samarretes tan xules!!!
Gràcies. 


i en Miquel i en Jordi...,  també amb la samarreta del marcià!!  Molt guapos tots quatre....


Una altra samarreta de Patchwork!!! Aquesta li ha fet la seva mare però dir que la seva dona (la Meritxell) fa poc que s'hi ha posat i ja n'ha fet unes quantes!!! 


Gràcies Albert!!! Quina calor feia i que bé va passar la clareta....


Les samarretes de la Meritxell....mireu que maques!!! 





La Cristina estava molt concentrada cosint un cargol, no havia cosit gaire i tenia moltes ganes de provar-ho. No té gaire temps de fer Patchwork però en té moltes ganes. Gràcies també!


Moments de tertúlia....



La Elsa...guapa!


La Mar....guapa!


La Laura...guapa!
La Elsa...guapa!
La Mar...guapa!
Són les meves tres fioles


Aquest ajudant de la foto és en Miquel..., el meu nebot!!! Ens va vendre el primer pitet!!!


i aquí....amb la Sònia!!!! una bona companya!!!! Ens ho vam passar molt bé!!!!
Gràcies Sònia....


2 comentaris:

  1. Quina entrada més maca Gemma! Va estar moooolt bé! ens ho vam passar de conya! a veure si podem venir una estoneta aquest diumenge a la de tractoristes! un petó gran gran

    ResponElimina
  2. Gràcies Montse!! Ens veiem a Vidreres!!!

    ResponElimina